Fanboys

Denn film såg jag igår när det var min filmdag ;) Jag värljer helt själv och kärleken kan inte göra ngt åt de. MOHAHAH..

Fanboys handlar om 4 st vänner som har haft en dröm sedan barnben att bryta sig in i George Lucas herrgård och få tag i "the rughcut" av Star Wars Episode 1.

En roadtrip från ena sidan av landet till de andra.
På vägen till Los Angels får vi träffa otroliga kändisar som Seth Rogan,Billy Dee Williams, Carrie Fischer och William Shatner.

Hela filmen är en ända Star Wars-nörd varning. Älskar man Star Wars älskar man denna film.
Stawr Wars repliker, Star Wars kostymer och gamla Star Wars skådespelare.

Jag som bara sett en Star Wars film hänger väl inte med så mycket, men har man sett alla och är en stort fan så kommer man uppskatta filmen "Fanboys".

Filmen kom 2008 och finns säkert på DVD nånstans. Vi tog hem den, finns uppe ;)

Jag ger filmen 3 "flicks" av 5 möjliga.

overandout.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0