Pirates of the Carridean - I Främmande Farvatten.

 

Ja, jag vet. Jag är sen. Premiären va redan i onsdags och här sitter jag fortfarande i pjamas och ska försöka tala om för er hur besviken jag är på den nya Pirates Of The Carribean - filmen.

I de stora hela så försöker Captain Jack Sparrow, Blackbeard samt Captain Barbossa med deras bemanning att hitta "Ungdomens Källa". Efter att egentligen inte ha så mycket att säga till om så hamnar Jack Sparrow på skeppet Queen Anne's Revange där hans gamla kärlek står vid rodret.

Captain Barbossa arbetar för kungen av England och tar med sig halva engelska flottan för att också leta efter Ungdomens Källa.. eller?

Jag tyckte att den fjärde Pirates-filmen va den sämsta. Bra handling, men seg. Inte förrän kanske en timme in i filmen så börjar de leta efter källan. Blackbeard är inte så skrämmande som man har föreställt sig. Dålig skådis Ian McShane.

Jag är besviken.

Jag ger Pirates of The Carribean 3 "flicks" av 5 möjliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0