Lite uppdatering.

Hej alla!, ni är inte många, men hej!.. ändå..

Jag tänkte att jag skulle ta tillfället i akt denna söndags morgon att ge er tips på lite bio filmer som kommer ut snart och vilka filmer ni fortfarande väntar på att ska komma ut på DVD.
Vi börjar med bio filmerna.

50/50 = Seth Rogen och Joseph Gordon-Lewitt i en dramatisk och sann
historia om Adam som vid 27 års ålder får veta att han har cancer. 20 Januari.

Happy Feet 2 = Om ni vill höra hur Brad Pitt och Matt Damon låter när dom sjunger så kolla
in denna. 4 juli.

J. Edgar = Leo Dicaprio spelar kriminalaren J Edgar Hover i denna actionrulle. Kommer på bio den 20 Jan.

Moneyball = Den 9 dec kommer Brad Pitt och Jonah Hills nya rulle ut som handlar om baseball.
Vet inte så mkt mer ;P Men har hört att den ska vara bra!

Real Steel = I en blandning mellan boxning, Iron Man och Transformers så hittar ni denna rulle som har bio premiär den 25 Nov. Hugh Jackman som spelade Wolverine spelar här en avdankad boxare som ska försöka få
en robot boxas. Den ska iaf jag se ;P

Sherlock Holmes 2 : A game of shadows = Vårat egna svenska stjärnskott Nooni Rapace gör entré i denna actionfyllda film som är en uppföljare på den första, såklart (!). 16 dec kan ni gå och titta på den.

American Pie :Reunion = YES! 4 april så ska vi lätt gå och se den nya American Pie filmen. Alla orginalskådisar är med och jag tror att det kommer bli en hell of a ride. Kanske bara jag som är ett fan? ;P


PÅ DVD SNART!

Jägarna 2 = 15 dec, samtidigt kommer de ut en box med 1+2.
Transformers 3: Dark of the moon = 7 dec.
Bridesmaids = 23 Nov
Baksmällan 2 = 30 Nov.
Green Lanthern = 14 dec.
Captain America: The first avager = 4 Jan 2012.
Super 8 = 14 dec.
Friends with benefits = 1 feb 2012.

Enjoy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0